Sølv Sand Bar

Homoseksuel populær udendørs bar & restaurant med dansegulv.

Silver Sand Bar

Placeringsikon

Silver Sand Hotel, 92 Moo 4, Ao Phai, Koh Samet, Thailand

Populær udendørs bar & restaurant med dansegulv, beliggende kl Silver Sand Hotel på Ao Phai strand. Dette sted betragtes som den uofficielle homoseksuelle bar på Koh Samet.

Silver Sand har travlt omkring midnat og tiltrækker et blandet publikum med flere homoseksuelle kunder fra Bangkok i weekender og helligdage.

Mon:08: 00 - 22: 00

Ben

9-Jul-2022

Juli 2022-opdatering

Så folkens, er lige kommet tilbage fra Koh Samet. Kun 4 andre fyre i området. Silver Sands havde kun et par straight folk på det. Vi tog afsted en dag for tidligt, da øen er DØD. Min anbefaling er ikke at komme her for den homoseksuelle scene. Hvis du vil have en herlig og fræk homoseksuel strand, så søg efter Zipolote (mexico), et andet kontinent, jeg kender! Vi var der i januar 2022, og det var fantastisk. Esp playa de a more.
J
JB

16-Feb-2020

Populær men ikke sikker på hvorfor

Vi gik til happy hour. En spand cocktail er 300B. De siger alle cocktails, men det er ikke, når du kommer dertil. Alligevel var min spand Long Island iste god (min partners pina colada var det ikke) men... men er personalet, så uvenligt og uindbydende. De opfører sig, som om de er overarbejdede, mens alle virksomhedsejere fortæller os, at turisme er mindre end 50% kapacitet på grund af covid19 ... vi var sandsynligvis 3 eller 4 borde på stranden ud af 20 .... og forvent ikke bordservering .... selve stranden er ikke så ren (hold øje med knust glas, brug mindst flip flop)
A
Alastair

9 Dec 2018

Dejlige moderne værelser

Vi boede her i begyndelsen af ​​december 18 og blev slået af, hvor gode værelser og priser var. Moderne up-to-date faciliteter, langt fra Tubtim. Den homoseksuelle storhedstid er dog forbi, da militæret lukker diskoteket tidligt op, og så holder de fleste homoseksuelle sig væk. Restauranten var dårlig, men den gratis morgenmad var fantastisk.
O
Ollie

28-May-2018

Sjovt sted på stranden for at afslutte din aften

Efter at have læst anmeldelserne her besluttede vi at tjekke det ud. Blandet skare af alle nationaliteter og livsstil. Vi havde det meget sjovt og nød bucket drinks. Ingen bordservice, så du skal gå til baren og selvbetjene. Desværre lukker dansegulvet ved midnat, men det udendørs område forbliver åbent. Vil besøge igen.
V
VIKTOR

25 Dec 2017

Fantastisk sted at danse

Jeg er ikke et festdyr, men vi havde danset der i tre timer uafbrudt uden nogen stimulatorer. Der var en fantastisk musik, fantastisk blanding af mennesker og skør stemning - mine bedste anbefalinger. Efter sådan thai dans enhver europæisk natklub som en begravelse. Vi var meget imponerede.
R
Robbie

1-Feb-2017

Stadig stedet at være...

Sidste anmeldelse var for næsten 2 år siden, så jeg tænkte, at det ville være nyttigt at bekræfte, at Silver Sands stadig er det bedste aftensted for homoseksuelle. Silver Sands bliver mere populær fra omkring kl. 10 og fremefter. Absolut en blandet skare, men under vores besøg (CNY) var der masser af homoseksuelle fyre der, for det meste i grupper. Samet må man sige, at Samet er en dejlig ø, med fremragende strande, langt mindre udviklet end andre thailandske feriesteder - også meget mindre. Tre timers kørsel fra Bangkok (vi brugte en almindelig taxa - kostede 2200 baht hver vej), er nemmere og hurtigere at nå det pågældende Samui eller Phuket (når du tager hensyn til indtjekningstider, venter på flyet osv.).
E
Eric

19-Mar-2015

Stedet at være

Hvis du ønsker at gå ud om natten på Samed-øen, er Silver Sand bar STADIG stedet at være. Jeg gik tilbage der i sidste uge. Stedet er blevet opgraderet og udvidet. Der var en del homoseksuelle fyre og lesbiske par selv en tirsdag aften. Fremragende musik, chill-out atmosfære, varmt brandmandsshow osv. De serverer endda lækker nudler/wonton sent om aftenen, hvis du er sulten. At få service var dog lidt udfordrende. En smule underbemandet på en ugeaften, måske.
J
Jamie

16-Oct-2013

Sølv sand

Altid et sjovt sted at hænge ud og få en drink eller to. Ikke udelukkende homoseksuelle, men der er normalt nogle sexede drenge rundt omkring. Absolut et besøg værd (eller to!).

Kommentarer/anmeldelser er den subjektive mening om Travel Gay brugere, ikke af Travel Gay.